Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Historie událostí

Tematické setkání "Povinnost elektronické komunikace v zadávacích řízeních od 18. 10. 2018 a dopad GDPR na zadávání veřejných zakázek"

AVZ uspořádala tematické setkání 
"Povinnost elektronické komunikace v zadávacích řízeních od 18. 10. 2018 a dopad GDPR na zadávání veřejných zakázek"
Problematikou provedli Ing. Aleš Havránek (MMR), Mgr. Markéta Adámková (MMR), Ing. Pavel Antonín Eger a Ing. Jan Hrádek (Tender Systems s.r.o.)
čtvrtek 12. dubna 2018 od 14,00 h.
Grandior hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

Na tomto tematickém setkání se budeme věnovat elektronické komunikaci v zadávacím řízení, jejíž povinnost se od 18. října 2018 rozšíří na všechny zadavatele veřejných zakázek. Probereme s tím související elektronizaci veřejných zakázek a neméně aktuální  otázku dopadu GDPR na zadávání veřejných zakázek.

 

Témata:

 Ing. Aleš Havránek (MMR) - Elektronická komunikace v zadávacím řízení a využití e-nástrojů

Ing. Pavel Antonín Eger (Tender Systems s.r.o.) - Postupy při elektronické komunikaci v zadávacích řízeních veřejných zakázek

Ing. Jan Hrádek (Tender Systems s.r.o.) - Elektronické dokumenty ve vztahu k povinné elektronizaci zadávacích řízení

Mgr. Markéta Adámková (MMR)Dopady GDPR na zadávací řízení

 Prezentace dostupné v členské sekci webu