Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Historie událostí

Tematické setkání "Možnosti a limity objasnění a doplnění nabídek dle § 46 ZZVZ"

AVZ uspořádala tematické setkání
"Možnosti a limity objasnění a doplnění nabídek dle § 46 ZZVZ"
Vhled do problematiky provedli kolegové Mgr. Ondrej Čurilla z AK HAVEL & PARTNERS s.r.o. a Mgr. Michaela Machálková z AK MT Legal s.r.o. Panelové diskuse se zúčastnili Mgr. Pavel Herman a Mgr. Mojmír Florian. 
čtvrtek 27. února 2020 od 14,00 h.
Grandium Hotel Prague, Politických vězňů 913/12, Praha 1

Jak bezpečně postupovat v rámci § 46 ZZVZ při objasňování a doplňování nabídek s ohledem na dosavadní výklady a rozhodovací praxi dohledových orgánů? Ačkoli jsme se tématem objasnění a doplnění nabídek zabývali již v roce 2018, je zřejmé, že v současnosti dochází k profilaci možných řešení, a to i ve smyslu jejich limitace. Hranice nejsou zcela jednoznačné a dopady do zadávacího řízení jsou zásadní. 

Předpokládaný program:

  • 14.00 – 15.30 h. Úvod do problematiky aplikace § 46 s ohledem na dosavadní rozhodovací praxi
    • Představuje § 46 ZZVZ skutečně posun v možnostech objasnění a doplnění nabídek – legislativní ukotvení v ZZVZ ve srovnání se směrnicí i předchozím ZVZ (AK Havel & Partners)
    • Dílčí aspekty, které v souvislosti s § 46 v současné aplikační praxi vyvstávají a činí problémy (Mgr. Michaela Machálková, AK MT Legal, s.r.o.)
  • 15.30 - 16.00 Kávová přestávka
  • 16.00 – 17.30 h. – Panelová diskuse nad možnostmi, limity aplikace § 46 ZZVZ, vč. praktických příkladů
  • 17.30 – 18.30 h. – Číše vína

Registrujte se do 20. 2. 2020.

V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Poplatky za účast na tematickém setkání:
Členové AVZ mají vstup na seminář pro 1 osobu zdarma a vstup každé další osoby za účastnický poplatek 900,- Kč bez DPH.
Pozor: S ohledem na omezenou kapacitu akce a obvyklý velký zájem o ni je omezen počet účastníků na člena, a sice 1 zástupce člena má účast zdarma, účast dalších 5 jeho zástupců je za vstupní poplatek 900 Kč bez DPH. Vyšle-li člen na TS více svých zástupců, je to možné, avšak tito budou platit již nečlenský vstupní poplatek 1800 Kč bez DPH/za 7. a každého dalšího zástupce člena.
Vstupní poplatek pro nečleny činí 1800 Kč bez DPH / 1 osobu. Členové ARI mají 10 % slevu z poplatku pro nečleny.
Před seminářem se uskuteční od 13:00 h. Shromáždění členů AVZ

  1. Registrační formulář

    Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Kontaktní osoba

  2. Jméno a příjmení*povinné pole
    Invalid Input
  3. Telefon*povinné pole
    Invalid Input
  4. Email*povinné pole
    Invalid Input
  5. Fakturační údaje

  6. Název Organizace
    Invalid Input
  7. Adresa
    Invalid Input
  8. IČO
    Invalid Input
  9. DIČ
    Invalid Input
  10. Další informace

  11. Počet účastníků
    Invalid Input
  12. Jména účastníků
    Invalid Input
  13. Jste členem AVZ?
    Invalid Input
  14. Jaký typ dokladu si přejete vystavit?*povinné pole
    Invalid Input
  15. Jak si přejete doklad zaslat?*povinné pole
    Invalid Input
  16. Poznámka
    Invalid Input
  17. Vaše registrace se stává platnou až po úhradě registračního poplatku. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Platby v hotovosti na místě nebudou přijímány.