Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Historie událostí

Tematické setkání "Veřejné zakázky financované z EU"

AVZ si Vás dovoluje pozvat na tematické setkání
Veřejné zakázky financované z EU
Problematikou Vás provede Ondřej Hartman, EY a Bohdan Dvořák, ČMUD 
čtvrtek 13. února 2013 od 14,00
hotel Jurys Inn (Sokolovská 11, Praha 8)

Osnova prezentace pro Tematické setkání "Veřejné zakázky financované z EU":
a) Rychlý úvod do dotační problematiky v podmínkách ČR (přehled dotačních programů, nastavení administrace, základní pravidla)
b) Specifické povinnosti zadavatele při zadávání veřejných zakázek financovaných ze strukturálních fondů EU v programovacím období 2007 - 2013 (odchylky od zákona, administrace veřejných zakázek prostřednictvím externích dodavatelů právních služeb, využívání check-listů při kontrolách veřejných zakázek)
c) Nejčastější pochybení zadavatelů při zadávání veřejných zakázek financovaných ze strukturálních fondů EU - příčiny a následky (odlišné kontrolní postupy jednotlivých kontrolních orgánů v různých úrovních kontroly)
d) Jak předcházet chybám při zadávání VZ a jak se vyvarovat finančním korekcím ze strany poskytovatele dotace (možnosti prevence, self-auditing a nezbytnost empatie vůči kontrolním orgánům a jejich postupům)
e) Jak přežít závěr období EU 2007 - 2013 (realizace projektů do 31.12.2015) a co nás čeká v novém programovacím období EU 2014 - 2020 v oblasti veřejných zakázek.

 

Členové AVZ mají vstup pro 1 osobu zdarma. Účastnický poplatek pro další osobu - člena AVZ - činí 600,- Kč. Účastnický poplatek pro nečleny činí 1100,- Kč / osoba. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

  1. Registrační formulář

    Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Kontaktní osoba

  2. Jméno a příjmení*povinné pole
    Invalid Input
  3. Telefon*povinné pole
    Invalid Input
  4. Email*povinné pole
    Invalid Input
  5. Fakturační údaje

  6. Název Organizace
    Invalid Input
  7. Adresa
    Invalid Input
  8. IČO
    Invalid Input
  9. DIČ
    Invalid Input
  10. Další informace

  11. Počet účastníků
    Invalid Input
  12. Jména účastníků
    Invalid Input
  13. Jste členem AVZ?
    Invalid Input
  14. Jaký typ dokladu si přejete vystavit?*povinné pole
    Invalid Input
  15. Jak si přejete doklad zaslat?*povinné pole
    Invalid Input
  16. Poznámka
    Invalid Input
  17. Vaše registrace se stává platnou až po úhradě registračního poplatku. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Platby v hotovosti na místě nebudou přijímány.