Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Historie událostí

Tematické setkání "Praktické a výkladové nejasnosti při posuzování nabídek"

Asociace pro veřejné zakázky (AVZ) si Vás dovoluje pozvat na tematické setkání
"Praktické a výkladové nejasnosti při posuzování nabídek"
Problematikou posuzování nabídek Vás provede Romana Derková z advokátní kanceláře Havel Holásek & partners s.r.o.
čtvrtek 22. listopadu 2012 od 14,00 do 17,30
Paspův sál, pivovar Staropramen (Nádražní 84, Praha 5)

Členové AVZ mají vstup pro 1 osobu zdarma. Účastnický poplatek pro další osobu - člena AVZ - činí 600,- Kč. Účastnický poplatek pro nečleny činí 1100,- Kč / osoba. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Téma: Praktické a výkladové nejasnosti posuzování nabídek

  • Odpovídá nabídka zadávacím podmínkám a zákonu?
  • Povinné náležitosti nabídky – nová čestná prohlášení, podpisy na návrhu smlouvy
  • Prokázání, posouzení a doplnění kvalifikace – jaké doklady a v jaké formě dokládat, k jakému datu prokazovat/doplňovat kvalifikaci
  • Formální požadavky na nabídku
  • Co lze považovat za nejasnosti v nabídce, které je možné vyjasnit? Otázka předkládání nových dokumentů v rámci vyjasňování nabídek, možnosti prodloužení/prominutí zmeškání lhůt
  • Přípustné/nepřípustné změny v nabídkách
  • Kdy je cena mimořádně nízká? Posouzení nabídek z hlediska výše nabídkových cen, odůvodnění nízkých cen
  • Kam zaznamenat závěry z posouzení nabídek? Protokol o posouzení kvalifikace, zpráva o posouzení a hodnocení nabídek

  1. Registrační formulář

    Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Kontaktní osoba

  2. Jméno a příjmení*povinné pole
    Invalid Input
  3. Telefon*povinné pole
    Invalid Input
  4. Email*povinné pole
    Invalid Input
  5. Fakturační údaje

  6. Název Organizace
    Invalid Input
  7. Adresa
    Invalid Input
  8. IČO
    Invalid Input
  9. DIČ
    Invalid Input
  10. Další informace

  11. Počet účastníků
    Invalid Input
  12. Jména účastníků
    Invalid Input
  13. Jste členem AVZ?
    Invalid Input
  14. Jaký typ dokladu si přejete vystavit?*povinné pole
    Invalid Input
  15. Jak si přejete doklad zaslat?*povinné pole
    Invalid Input
  16. Poznámka
    Invalid Input
  17. Vaše registrace se stává platnou až po úhradě registračního poplatku. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Platby v hotovosti na místě nebudou přijímány.