Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Asociace pro veřejné zakázky využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.

Aktuality

Relay získal další plochy na Ruzyni, porazil britský WHSmith

(18.10.2019 / Zdopravy.cz - Články / Jan Sůra) Společnost Lagardere Travel Retail posílí své postavení na Letišti Václava Havla. Vyhrála soutěž na pronájem sedmi obchodní jednotek o rozloze 552 metrů čtverečních. Porazila britského konkurenta WHSmith.

Výběr Lagardere dnes oznámilo Letiště Praha v tiskové zprávě. Při výběru vítěze rozhodovala z padesáti procent kvalita návrhu poskytovaných služeb a z padesáti procent finanční kritéria. Lagardere už letos vyhrálo koncesní řízení na několik obchodů duty free. Pronájem se týká obchodů se sortimentem tzv. travel essentials, tedy například noviny, časopisy, knihy nebo drobné občerstvení.

„Společnost Lagardere Travel Retail získá podle výsledků koncesního řízení kontrakt na pět let. Letiště Praha tak v této oblasti opět získává silného mezinárodního partnera, se kterým můžeme pokračovat ve velmi dobré dlouhodobé spolupráci,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. Celková výše nájemného za pět let trvání kontraktu je minimálně 160 milionů korun.

Podle šéfa Lagardere Travel Retail Richarda Procházky představí společnost na Letišti Praha jako první v Evropě ve dvou nejlepších obchodech na obou terminálech kombinovaný koncept Relay – Trip Advisor spojující to nejlepší z travel retailu a z on-line cestovatelského světa. „Všech sedm obchodů otevřeme v průběhu prvního čtvrtletí 2020 tak, abychom se zahájením letní letecké sezóny přivítali cestující již v novém,” řekl Richard Procházka, CEO Lagardere Travel Retail.

Do segmentu travel essentials patří zejména nabídka drobnějších produktů, jako je například tisk, tabákové výrobky, cestovní potřeby, suvenýry či menší občerstvení. Při hodnocení zaslaných nabídek bylo přihlíženo z padesáti procent ke kvalitativním kritériím, jako například schopnost obchodníka průběžně se přizpůsobovat proměnlivé skladbě cestujících, originalita, rozmanitost nabízeného zboží či plán personálního zajištění a logistiky. Dále z padesáti procent rozhodovala finanční kritéria.