Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Připravované akce

Tematické setkání "Zjednodušené podlimitní řízení a jeho průběh dle ZZVZ"

AVZ si Vás dovoluje pozvat na tematické setkání
 "Zjednodušené podlimitní řízení a jeho průběh dle ZZVZ"
 
Problematikou provedou Mgr. Pavel Herman (MMR ČR), JUDr. Michal Šilhánek (Public Market Advisory s.r.o.) a Mgr. Ivo Lukš (Centru pro regionální rozvoj České republiky)
středa 28. listopadu 2018 od 14,00 h.
hotel Grandior (Na Poříčí 42, Praha 1)

 Program tematického setkání:

  • 14:00 – 14:50 (JUDr. Michal Šilhánek) Úvod do problematiky zjednodušeného podlimitního řízení – postup dle ZZVZ s poukazem na volnost některých kroků, kterou ZZVZ zadavatelům garantuje a zdůraznění bodů, kde aplikace ZZVZ není zcela jasná
  • 14:50 - 15:40 (Mgr. Ivo Lukš) Zkušenosti a otázky, které vyplynuly v kontrolním mechanismu CRR, příp. doporučení CRR postupu v ZPŘ
  • 15:40 – 16:10 Coffee break
  • 16:10 – 17:00 (Mgr. Pavel Herman) ZPŘ má patřit k procesně jednodušším typům zadávacího řízení – upozornění na momenty, kdy výklad ZZVZ by neměl postup v ZPŘ komplikovat, přesto ve vztahu k nejasným otázkám je třeba doporučit „bezpečnou“ cestu aplikace, případně upozornit na nesprávnou aplikaci, dochází-li k ní v praxi, a dotazy, s nimiž se zadavatelé/poradci ve vztahu k tomuto typu zadávacího řízení obracejí 
  • 17:00 – 17:30 Diskuse

Časové rozvržení:

Jednotlivé příspěvky přednášejících a diskuze
14:00 - 17:30 h.
Coffee break
15:40 – 16:10 h.
Číše vína 
17:30 – 18:30 h.
Po skončení prezentační části jste srdečně zváni na číši vína.
Od 18.30 h. bude následovat předvánoční setkání pro členy AVZ a zvané hosty. Místem konání je Beefhouse grill & bar. 
Členové, prosím do "Poznámky" registračního formuláře uveďte, zda se večírku zúčastníte. Děkuji!
Registrujte se nejpozději do 20. 11. 2018. 
V příp. naplnění kapacity může být registrace ukončena dříve!
 
Poplatky za účast na tematickém setkání:     
Členové AVZ mají vstup na seminář pro 1 osobu zdarma a vstup každé další osoby za účastnický poplatek 700,- Kč bez DPH.
Pozor: S ohledem na omezenou kapacitu akce a obvyklý velký zájem o ni je omezen počet účastníků na člena, a sice 1 zástupce člena má účast zdarma, účast dalších 5 jeho zástupců je za vstupní poplatek 700 Kč bez DPH. Vyšle-li člen na TS více svých zástupců, je to možné, avšak tito budou platit již nečlenský vstupní poplatek 1500 Kč bez DPH/za 7. a každého dalšího zástupce člena.
Vstupní poplatek pro nečleny činí 1500 Kč bez DPH / 1 osobu. Členové ARI mají slevu 10 % ze vstupního poplatku, tzn. cena pro členy ARI činí 1350 Kč bez DPH/1 osobu.


  1. Registrační formulář

    Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Kontaktní osoba

  2. Jméno a příjmení*povinné pole
    Invalid Input
  3. Telefon*povinné pole
    Invalid Input
  4. Email*povinné pole
    Invalid Input
  5. Fakturační údaje

  6. Název Organizace
    Invalid Input
  7. Adresa
    Invalid Input
  8. IČO
    Invalid Input
  9. DIČ
    Invalid Input
  10. Další informace

  11. Počet účastníků
    Invalid Input
  12. Jména účastníků
    Invalid Input
  13. Jste členem AVZ?
    Invalid Input
  14. Jaký typ dokladu si přejete vystavit?*povinné pole
    Invalid Input
  15. Jak si přejete doklad zaslat?*povinné pole
    Invalid Input
  16. Poznámka
    Invalid Input
  17. Vaše registrace se stává platnou až po úhradě registračního poplatku. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Platby v hotovosti na místě nebudou přijímány.