Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Připravované akce

Tematické setkání "Praktický náhled na změny závazků ze smluv"

Srdečně zveme na tematické setkání 
"Praktický náhled na změny závazků ze smluv s ohledem na rozhodnutí ÚOHS"
Problematikou provedou Mgr. Pavel Herman (Ministerstvo pro místní rozvoj), Mgr. Adéla Havlová, LL.M. (AK HAVEL & PARTNERS), Mgr. Mojmír Florian (ÚHOS), Mgr. Martina Šťastná (KÚ Liberecký kraj)
 
čtvrtek 5. září 2019 od 14,00 h.
Grandior hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

 

Záměrem akce je zprostředkovat kombinaci náhledů na problematiku, a to jednak z pohledu rozhodnutí ÚOHS a zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ) s otázkami praktické aplikace, jak se zadavatelé snaží se změnami závazků ze smluv vypořádat, aby dostáli i výkladové praxi a ZZVZ.

zastita ministryne 2019 2 

  • 14.00 – 14.45 h.  Pavel Herman – Náhled tvůrců zákona na §§ 222 a 100 ZZVZ, záměr, stanoviska a výkladový úsus na základě vyjádření EK                                               
  • 14.45 – 15.30 h. – Mojmír Florian – Přehled rozhodnutí ÚOHS k § 222 a příp. i § 100 ZZVZ
  • 15.30 – 16.00 h. – Kávová přestávka
  • 16.00 – 16.30 h. – Martina Šťastná – Zkušenosti zadavatelů, praktické uchopení identifikace změn závazků, počítání limitů, aplikační problémy a úskalí
  • 16.30 – 17.00 h. – Adéla Havlová – Náhled poradců na praktickou aplikaci a jejich zkušenosti s §§ 222 a 100 ZZVZ – úskalí, možné posuny ve výkladu, vyhrazené změny vs. měřený kontrakt
  • 17.00 – 17.30 h. – Diskuse
Registrujte se do 30. 8. 2019. V případě dřívějšího naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 
 
Poplatky za účast na tematickém setkání:
Členové AVZ mají vstup na seminář pro 1 osobu zdarma a vstup každé další osoby za účastnický poplatek 900 Kč bez DPH.
Pozor: S ohledem na omezenou kapacitu akce a obvyklý velký zájem o ni je omezen počet účastníků na člena, a sice 1 zástupce člena má účast zdarma, účast dalších 5 jeho zástupců je za vstupní poplatek 900 Kč bez DPH. Vyšle-li člen na TS více svých zástupců, je to možné, avšak tito budou platit již nečlenský vstupní poplatek 1800 Kč bez DPH/za 7. a každého dalšího zástupce člena.

Vstupní poplatek pro nečleny činí 1800 Kč bez DPH / 1 osobu.

Členové ARI mají 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku.

  1. Registrační formulář

    Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Kontaktní osoba

  2. Jméno a příjmení*povinné pole
    Invalid Input
  3. Telefon*povinné pole
    Invalid Input
  4. Email*povinné pole
    Invalid Input
  5. Fakturační údaje

  6. Název Organizace
    Invalid Input
  7. Adresa
    Invalid Input
  8. IČO
    Invalid Input
  9. DIČ
    Invalid Input
  10. Další informace

  11. Počet účastníků
    Invalid Input
  12. Jména účastníků
    Invalid Input
  13. Jste členem AVZ?
    Invalid Input
  14. Jaký typ dokladu si přejete vystavit?*povinné pole
    Invalid Input
  15. Jak si přejete doklad zaslat?*povinné pole
    Invalid Input
  16. Poznámka
    Invalid Input
  17. Vaše registrace se stává platnou až po úhradě registračního poplatku. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Platby v hotovosti na místě nebudou přijímány.