Rychlý kontakt

Asociace pro veřejné zakázky
tel.: +420 776 021 736
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Připravované akce

Tematické setkání "Hodnocení kvality v příkladech ze zadávací praxe"

Srdečně zveme na tematické setkání 
"Hodnocení kvality v příkladech ze zadávací praxe"
Problematikou provedou JUDr. Csaba Csorba a Mgr. Adéla Havlová, LL.M., z advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS s.r.o., Mgr. Leona Gergelová Šteigrová, Ph.D., z MPSV, Mgr. Petr Jelínek z Vysokého učení technického v Brně a Mgr. David Mlíčko z advokátní kanceláře ROWAN LEGAL
 
čtvrtek 28. listopadu 2019 od 14,00 h.
Grandior hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

 Záměrem tohoto tematického setkání je zprostředkovat prostřednictvím uvedení konkrétních příkladů zkušenost zadavatelů s hodnocením kvality v rámci zadávacích řízení a podpořit tak trend účelného a efektivního výběru nabídek ve veřejných zakázkách.

Budou představeny příklady hodnotících kritérií a způsobů hodnocení z veřejných zakázek na projektové práce, úklidové služby, na dodávku IT a ICT, stavební práce, reklamní služby a jiné. 

zastita ministryne 2019 2 

  • 14.00 – 15.30 h.  I. část - prezentace kolegů z advokátních kanceláří  HAVEL & PARTNERS s.r.o. a ROWAN LEGAL s.r.o. 
  • 15.30 – 16.00 h. – Kávová přestávka
  • 16.00 – 17.15 h. – II. část - prezentace Mgr. Leony Gergelové Šteigrové, Ph.D. a Mgr. Petra Jelínka 
  • 17.15 – 17.30 h. – Diskuse
Registrujte se nejpozději do 22. 11. 2019
V příp. naplnění kapacity může být registrace ukončena dříve!
 
 
Poplatky za účast na tematickém setkání:
Členové AVZ mají vstup na seminář pro 1 osobu zdarma a vstup každé další osoby za účastnický poplatek 900 Kč bez DPH.
Pozor: S ohledem na omezenou kapacitu akce a obvyklý velký zájem o ni je omezen počet účastníků na člena, a sice 1 zástupce člena má účast zdarma, účast dalších 5 jeho zástupců je za vstupní poplatek 900 Kč bez DPH. Vyšle-li člen na TS více svých zástupců, je to možné, avšak tito budou platit již nečlenský vstupní poplatek 1800 Kč bez DPH/za 7. a každého dalšího zástupce člena.

Vstupní poplatek pro nečleny činí 1800 Kč bez DPH / 1 osobu.

Členové ARI mají 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku.

 

Po skončení prezentační části jste srdečně zváni na číši vína.

Členové, prosím do "Poznámky" registračního formuláře uveďte, zda se večírku zúčastníte. Děkuji!

 

  1. Registrační formulář

    Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Kontaktní osoba

  2. Jméno a příjmení*povinné pole
    Invalid Input
  3. Telefon*povinné pole
    Invalid Input
  4. Email*povinné pole
    Invalid Input
  5. Fakturační údaje

  6. Název Organizace
    Invalid Input
  7. Adresa
    Invalid Input
  8. IČO
    Invalid Input
  9. DIČ
    Invalid Input
  10. Další informace

  11. Počet účastníků
    Invalid Input
  12. Jména účastníků
    Invalid Input
  13. Jste členem AVZ?
    Invalid Input
  14. Jaký typ dokladu si přejete vystavit?*povinné pole
    Invalid Input
  15. Jak si přejete doklad zaslat?*povinné pole
    Invalid Input
  16. Poznámka
    Invalid Input
  17. Vaše registrace se stává platnou až po úhradě registračního poplatku. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Platby v hotovosti na místě nebudou přijímány.