Připravované akce

Jak nejlépe zadat VZ na IT? Jaký druh zadávacího řízení zvolit? Na jaké zadávací podmínky nezapomenout? Jakých nejčastějších chyb se zadavatelé VZ na IT dopouštějí?  A jaké jsou vůbec trendy při zadávání VZ na IT? Odpovědi na dané otázky budeme hledat v rámci on-line setkání s našimi přednášejícími.

  • on-line setkání - webinář
  • pondělí 14. prosince 2020
  • 13:00 - 15:00

Program (organizátor si vyhrazuje právo změny programu): 

a) Co je veřejná zakázka na IT a jaké zadávací řízení v případě VZ na IT použít – Mgr. Denisa Marečková, ROWAN LEGAL
b) Jak by měly vypadat požadavky zadavatelů v zadávacích podmínkách s ohledem na kybernetickou bezpečnost – Mgr. Pavel Král, NÚKIB
c) Nejčastější chyby zadavatelů při zadávání VZ na IT z pohledu kontroly v oblasti IROP - Ing. Josef Šetek, CRR
d) Řízení o inovačním partnerství - příklad zadání veřejné zakázky na archivaci - Mgr. Michaela Machálková, MT Legal s.r.o.
e) Outsourcing ICT z pohledu zadavatele - Mgr. Jan Bakeš, Česká pošta

 Všem registrovaným bude po skončení on-line setkání zaslán jeho videozáznam. 

Registrujte se proto prosím včas, nejpozději však do  11.  12. 2020. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Účast na on-line setkání je zpoplatněna:
Členové AVZ 450,- Kč bez DPH/ 1 přístup.
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 900 Kč bez DPH / 1 přístup.
Členové ARI mají 10 % slevu z poplatku pro nečleny.  Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

Přihláška na on-line setkání/webinář

Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na asociacevz@asociacevz.cz.  Fakturu (daňový doklad) obdržíte na Vámi zadaný email; přejete-li si ji zaslat jiným způsobem, uveďte to prosím do poznámky. 

Kontaktní osoba

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Fakturační údaje

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Další informace

Invalid Input

Účastníci

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Vaše registrace je platná po obdržení potvrzovacího emailu. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Registraci pro videostrem lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. K pozdějším zrušením a omluvám z účasti na akci se nepřihlíží.

1 pracovní den před akcí bude přihlášeným účastníkům zaslán odkaz, jehož prostřednictvím můžete sledovat setkání on-line. Technické podmínky pro správnou funkci videostream Vám zašleme v textu potvrzovacího emailu.