Připravované akce

Problematikou provedou a o své zkušenosti se podělí Mgr. Mojmír Florian (ÚOHS), Mgr. Eva Faltusová (Česká komora architektů), Mgr. Bc. Libor Novák (Správa železnic, státní organizace), JUDr. Simona Galouskova (Ředitelství silnic a dálnic ČR) aj.

  • on-line setkání - webinář
  • čtvrtek 25. března 2021
  • 13:00 - 15:30

Předpokládaný program setkání: 

  • Předpokládaný program setkání: 

    • Aktuální rozhodovací praxí ÚOHS v oblasti kvalitativního hodnocení
    • Následně jednotliví prezentující se podělí o své zkušenosti a odpoví na otázky:
        • Jaká kvalitativní kritéria jsou pro výběr projektanta nejvhodnější, resp. která doporučujete a proč?
        • Jaká kvalitativní kritéria naopak shledáváte jako nevhodná a proč?
        • Zda a jakým způsobem lze v rámci hodnocení VZ na projekční práce dle Vašeho názoru uplatnit zásady sociálního, environmentálního odpovědného zadávání a inovací dle § 6 odst. 4 ZZVZ.

Všem registrovaným bude po skončení on-line setkání zaslán jeho videozáznam. 

Registrujte se proto prosím včas, nejpozději však do  22.  3.  2021.  V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Účast na on-line setkání je zpoplatněna:
Členové AVZ 450,- Kč bez DPH/ 1 přístup.
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 900 Kč bez DPH / 1 přístup.
Členové ARI mají 10 % slevu z poplatku pro nečleny.  Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

Přihláška na on-line setkání/webinář (25.3.)

Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na asociacevz@asociacevz.cz.  Fakturu (daňový doklad) obdržíte na Vámi zadaný email; přejete-li si ji zaslat jiným způsobem, uveďte to prosím do poznámky. 

Kontaktní osoba

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Fakturační údaje

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Další informace

Invalid Input

Účastníci

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Vaše registrace je platná po obdržení potvrzovacího emailu. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Registraci pro videostrem lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. K pozdějším zrušením a omluvám z účasti na akci se nepřihlíží.

1 pracovní den před akcí bude přihlášeným účastníkům zaslán odkaz, jehož prostřednictvím můžete sledovat setkání on-line. Technické podmínky pro správnou funkci videostream Vám zašleme v textu potvrzovacího emailu.