Na 23. března 2023 pro Vás připravujeme tematické setkání věnované multikriteriálnímu hodnocení. Jak ve veřejných zakázkách ošetřit a zajistit kvalitu požadovaného a nabídnutého plnění? Je využívání vícekriteriálního hodnocení výhodné a jaké plnění přímo vybízí k jeho využívání? Zmíníme zákonnou úpravu hodnocení, rozebereme výhody i nevýhody jednotlivých způsobů hodnocení s ohledem na předmět plnění veřejné zakázky a seznámíme Vás s rozhodovací praxí ÚOHS u zakázek, v nichž bylo multikriteriální hodnocení využito, a to včetně hodnocení se subjektivně posuzovanými kritérii. Představíme příklady vícekriteriálního hodnocení zakázek ve zdravotnictví a také u zadavatele, který se snaží využívat progresivní metody hodnocení. V rámci setkání se budeme věnovat zákonným možnostem a podpoře uvedených způsobů hodnocení s Mgr. Adélou Havlovou, LL.M. nově působící na MMR. S rozhodovací praxí ÚOHS účastníky seznámí Mgr. Mojmír Florian (ÚOHS). Polovina tematického setkání bude věnována představení konkrétních využívaných hodnoticích kritérií ve zdravotnictví Mgr. Alenou Ševčíkovou z nemocnice Nové Město na Moravě (i MPSV) a komplexnímu hodnocení zakázek např. na služby možná trochu inovativními způsoby Mgr. Jiřím Šimonem z Technické správy komunikací hl. m. Prahy.
Dotazy budete mít možnost pokládat přednášejícím v závěru jejich příspěvků. Účastníci na livestreamu budou moci vznášet své dotazy v průběhu akce prostřednictvím on-line chatu.
Předpokládaný program setkání:
14:00 - 14:45 Legislativní podmínky pro hodnocení veřejných zakázek na základě vícekriteriálního hodnocení - Mgr. Adéla Havlová, LL.M., Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR)
14:45 - 15:30 Rozhodovací praxe ÚOHS související s hodnotícími kritérii - Mgr. Mojmír Florian, Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS)
15:30 - 16:00 Coffeebreak
16:00 - 16:45 Příklady hodnocení veřejných zakázek ve zdravotnictví - Mgr. Alena Ševčíková, vedoucí oddělení nákupu a veřejných zakázek v Nemocnici Nové Město na Moravě
16:45 - 17:30 Využívané metody hodnocení při zadávání veřejných zakázek vč. zakázek na služby - Mgr. Jiří Šimon, vedoucí oddělení zakázek ve spol. Technická správa komunikací hl. m. Prahy
17.30 - 18.00 Číše vína
Pořadatel si vyhrazuje možnost změny programu.
Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) bude účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Akce se koná pod záštitou místopředsedy vlády ČR pro digitalizaci a ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše.
Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 21. 3. 2023. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. Členové AVZ Nečlenové AVZ
Po skončení akce bude všem účastníkům nejpozději následující pracovní den zaslán záznam setkání.
|