Zveme Vás na tematické setkání, které se bude věnovat vendor lock-inu (VLI) ve veřejných zakázkách. IT oblast je obecně poměrně komplikovanou a uzavřenou a není snadné soutěžit IT systémy a nahrazovat stávající při zachování funkčnosti, kompatibility a provozu organizace. V průběhu setkání Vás seznámíme s příčinami vzniku VLI, s odstupňováním úrovní VLI, i s exitovými strategiemi a způsoby, jak si s VLI poradit a vymanit se z něj. Prezentována bude metodika s doprovodným krokářem a příklady opatření, které připravila pracovní skupina AVZ pro Veřejné zakázky v ICT. Tématem provedou Josef Šetek z Centra pro regionální rozvoj, David Mareš z MT Legal a Josef Hubert z NAKIT. Závěr tematického setkání bude patřit Mojmíru Florianovi z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, který účastníky seznámí s rozhodovací praxí vztahující se k IT zakázkám a vendor lock-inu.
Dotazy budete mít možnost pokládat přednášejícím v průběhu či závěru jejich příspěvků. Účastníci na livestreamu budou moci vznášet své dotazy v průběhu akce prostřednictvím on-line chatu.
Předpokládaný program setkání:
14:00 - 15:30 Vendor lock-in: popis, příčiny, úrovně - seznámení s metodikou a krokářem - Ing. Josef Šetek (Centrum pro regionální rozvoj), Mgr. David Mareš (MT Legal) a Josef Hubert (NAKIT)
15:30 - 16:00 Coffeebreak
16:00 - 16:30 Příklady opatření - vymanění se z vendor lock-inu - Ing. Josef Šetek (Centrum pro regionální rozvoj), Mgr. David Mareš (MT Legal), Josef Hubert (NAKIT)
16:30 - 17:30 Rozhodovací praxe zaměřená na IT zakázky a vendor lock-in - Mgr. Mojmír Florian (Úřad pro ochranu hospodářské soutěže)
Pořadatel si vyhrazuje možnost změny programu.
Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) bude účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 5. 12. 2023. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. Členové AVZ Nečlenové AVZ
|