Tematické setkání - Vylučování nespolehlivých dodavatelů a sdílení informací o nich

06.02.2025 14:00 - 06.02.2025 17:30
Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

Ve čtvrtek 6. února 2025 pro Vás pořádáme Tematické setkání věnované problematice  "Vylučování nespolehlivých dodavatelů a sdílení informací o nich".

Víte, jak se nejlépe vypořádat s nespolehlivých dodavatelem? Jak si zajistit správné informace, které Vás ochrání před možnými problémy při realizaci plnění?

Téma volně navazuje na zářijové Tematické setkání s názvem „Zakázkové tapas aneb výběr z aktuálních a zajímavých témat“, konkrétně nepravdivé údaje v nabídce vs. vylučování účastníka zadávacího řízení. 

Pozvání přijali Simona Galousková z Ředitelství dálnic a silnic, Jan Pospíchal ze Správy železnic, Marcela Káňová z advokátní kanceláře ROWAN LEGAL, Zuzana Profousová z advokátní kanceláře MT Legal, Aneta Hourová z advokátní kanceláře KGS Legal a Mojmír Florian z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.

Přednášející se zaměří na evaluaci kvality plnění dodavatelů, profesních pochybení, a jejich vlivu na důvěryhodnost dodavatele. Představí praktické zkušenosti zadavatelů s vylučováním takového dodavatele, a nástroje, které pro účely sdílení informací o nespolehlivých dodavatelích zadavatelé využívají. Samozřejmě nebude chybět platná legislativa a rozhodovací praxe pro tuto oblast.

 

Tematické setkání se uskuteční opět v: 

  • Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1
  • čtvrtek 6.února 2025
  • 14:00 - 17:30 hod. 

 

Předpokládaný program setkání: 

  • 14:00 – 15:30 Příspěvky k tématu vylučování účastníka zadávacího řízení podle § 48 odst. 5 písm d), legislativa, rozhodovací praxe, praktické zkušenosti, systém hodnocení kvalifikace – Zuzana Profousová (MT legal), Mojmír Florian (ÚOHS), Simona Galousková (ŘSD) a Jan Pospíchal (SŽ)
  • 15:30 – 16:00  = přestávka
  • 16:00 – 17:15 = Příspěvky k tématu vylučování účastníka zadávacího řízení podle § 48 odst. 5 písm. f), self / cleaning, sdílení informací – Mojmír Florian (UOHS), Marcela Káňová (ROWAN LEGAL), Aneta Hourová (KGS Legal)
  • 17:15 – 17:30 = Diskuse a odpovědi na dotazy

  

Pořadatel si vyhrazuje právo změny programu

 

 


Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) bude účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: bendova@asociacevz.cz

 

Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 30.1.2025. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Členové AVZ
Akce se může zúčastnit vždy až 6 účastníků za člena AVZ. 
První účastník za člena AVZ má vstup na akci zdarma a každý další za účastnický poplatek 1.000,- Kč bez DPH(Počet účastníků je limitován kapacitou sálu). 

Nečlenové AVZ
Akce se mohou účastnit vždy až 3 zástupci jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky. 

Vstupní poplatek pro nečleny činí 2.200 Kč bez DPH / 1 osobu


Nemůžete-li se akce zúčastnit osobně, můžete se zaregistrovat k účasti formou 
videostream live.


Videostream live je zpoplatněn:
Členové AVZ 550,- Kč bez DPH/ 1 přístup
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup

Po skončení akce bude všem účastníkům zaslán záznam setkání do několika dní po uskutečnění akce.


Členové ARI mají v případě jakékoliv formy účasti 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku. Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

 

 


Přihlásit se na akci