Tematické setkání – AI a inovace v procesu veřejného zadávání
Ve čtvrtek 4. prosince 2025 pro Vás pořádáme poslední letošní Tematické setkání, tentokrát zaměřené na využívání umělé inteligence v oblasti zadávání veřejných zakázek.
Účastníci se seznámí s úspěšným projektem využití AI ve veřejné správě, který představuje inspiraci pro další rozvoj a inovace v této oblasti. Zároveň se dozvědí, co je třeba připravit ještě před samotným zaváděním AI nástrojů v organizaci – od práce s daty až po zajištění kybernetické bezpečnosti a ochrany osobních údajů. V závěru setkání proběhne praktický workshop, v rámci něhož si účastníci vyzkoušejí vytvořit vlastního AI asistenta jako nástroj pro efektivnější práci v oblasti veřejného zadávání.
Tematické setkání se uskuteční v:
- Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1
- Čtvrtek 4.prosince 2025
- 14:00 - 17:30 hod.
Mezi přednášejícími vystoupí:
- Petr Kohout (Středočeský kraj)
- Ondřej Ječný (Ministerstvo obrany)
- Jana Dubcová (Centrální nákup Plzeňského kraje)
- Barbora Brabcová (Bebecon s.r.o.)
Předběžný program setkání*:
14:00–14:15 – Obecně k využívání AI ve veřejné správě – Petr Kohout (Středočeský kraj)
14:15–15:00 – Představení projektu – Systém workflow pro administraci veřejných zakázek– Jana Dubcová (CNPK)
15:00–15:30 – Jak pracovat s daty před nasazením AI nástroje – Ondřej Ječný (MO)
15:30–16:00 – Přestávka
16:00–16:20 – AI a kyberbezpečnost
16:20–16:35 – AI a GDPR – Petr Kohout (Středočeský kraj)
16:35–17:30 – Praktický workshop – Barbora Brabcová (Bebecon s.r.o.)
*Změna programu vyhrazena.
Certifikát o účasti na tematickém setkání (v podobě) je účastníků vystaven na elektronické žádosti na e-mailu: bendova@asociacevz.cz, po absolvování akce.
Registrujte se, prosím, včas. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve.
Registraci lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. Pozdější zrušení či omluvu z účasti na akci bohužel není možné akceptovat. Děkujeme za pochopení.
Členové AVZ
- Akce se může zúčastnit vždy až 6 účastníků za člena AVZ.
- První účastník za člena AVZ má vstup do akce zdarma a každý další za účastnický poplatek 1.000 Kč bez DPH. (Počet účastníků je limitován kapacitou sálu).
Nečlenové AVZ
- Akce se mohou zúčastnit vždy až 3 zástupci jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky.
- Vstupní poplatek pro nečleny činí 2.200 Kč bez DPH / 1 osobu.
Nemůžete-li se zúčastnit osobně, můžete se přihlásit k účasti formou Livestreamu .
Livestream je zpoplatněn:
- Členové AVZ 550 Kč bez DPH/ 1 přístup
- Účastníci z řady nečlenů AVZ platí 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup
Záznam z tematického setkání je zpoplatněn částkou 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup (člen AVZ i nečlen AVZ)
Členové ARI mají v případě účasti slevu ve výši 10 % z nečlenského vstupního poplatku. Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.
Pro jednodušší registraci a potvrzení o provedených registracích doporučujeme přihlášení do členské sekce AVZ, kde budete mít předvyplněné údaje o organizaci a následně i přehled provedených registrací za Vaši organizaci.
PRO OBJEDNÁNÍ ZÁZNAMU Z TEMATICKÉHO SETKÁNÍ POKRAČUJTE PROSÍM PŘES PŘIHLÁŠNÍ NA AKCI.
