Tematické setkání – AI a inovace v procesu veřejného zadávání

04.12.2025 14:00 - 04.12.2025 17:30
Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

 

Ve čtvrtek 4. prosince 2025 pro Vás pořádáme poslední letošní Tematické setkání, tentokrát zaměřené na využívání umělé inteligence v oblasti zadávání veřejných zakázek.

Účastníci se seznámí s úspěšným projektem využití AI ve veřejné správě, který představuje inspiraci pro další rozvoj a inovace v této oblasti. Zároveň se dozvědí, co je třeba připravit ještě před samotným zaváděním AI nástrojů v organizaci – od práce s daty až po zajištění kybernetické bezpečnosti a ochrany osobních údajů. V závěru setkání proběhne praktický workshop, v rámci něhož si účastníci vyzkoušejí vytvořit vlastního AI asistenta jako nástroj pro efektivnější práci v oblasti veřejného zadávání.

 

Tematické setkání se uskuteční v:

  • Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1
  • Čtvrtek 4.prosince 2025
  • 14:00 - 17:30 hod. 

 

Mezi přednášejícími vystoupí:

  • Petr Kohout (Středočeský kraj)
  • Ondřej Ječný (Ministerstvo obrany)
  • Jana Dubcová (Centrální nákup Plzeňského kraje)
  • Barbora Brabcová (Bebecon s.r.o.)

 

Předběžný program setkání*:
14:00–14:15 – Obecně k využívání AI ve veřejné správě – Petr Kohout (Středočeský kraj)
14:15–15:00 – Představení projektu – Systém workflow pro administraci veřejných zakázek– Jana Dubcová (CNPK)
15:00–15:30 – Jak pracovat s daty před nasazením AI nástroje – Ondřej Ječný (MO)
15:30–16:00 – Přestávka
16:00–16:20 – AI a kyberbezpečnost
16:20–16:35 – AI a GDPR – Petr Kohout (Středočeský kraj)
16:35–17:30 – Praktický workshop – Barbora Brabcová (Bebecon s.r.o.)

*Změna programu vyhrazena.

 

Certifikát o účasti na tematickém setkání  (v podobě) je účastníků vystaven na elektronické žádosti na e-mailu:  bendova@asociacevz.cz, po absolvování akce.

 


 

Registrujte se, prosím, včas. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve.

Registraci lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. Pozdější zrušení či omluvu z účasti na akci bohužel není možné akceptovat. Děkujeme za pochopení.

 

Členové AVZ
     -  Akce se může zúčastnit vždy  až 6 účastníků za člena AVZ
     -  První účastník za člena AVZ má vstup do akce zdarma a každý další za účastnický poplatek 1.000 Kč bez DPH.  (Počet účastníků je limitován kapacitou sálu). 

Nečlenové AVZ
     -  Akce se mohou zúčastnit vždy až 3 zástupci  jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky. 
     -  Vstupní poplatek pro nečleny činí 2.200 Kč bez DPH / 1 osobu


Nemůžete-li se zúčastnit osobně, můžete se přihlásit k účasti formou Livestreamu .

Livestream je zpoplatněn:
     -  Členové AVZ 550 Kč bez DPH/ 1 přístup
     -  Účastníci z řady nečlenů AVZ platí 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup

 

Záznam z tematického setkání je zpoplatněn částkou 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup (člen AVZ i nečlen AVZ) 

 

Členové ARI mají v případě účasti slevu ve výši 10 % z nečlenského vstupního poplatku.  Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

 

Pro jednodušší registraci a potvrzení o provedených registracích doporučujeme přihlášení do členské sekce AVZ, kde budete mít předvyplněné údaje o organizaci a následně i přehled provedených registrací za Vaši organizaci.

 

 

PRO OBJEDNÁNÍ ZÁZNAMU Z TEMATICKÉHO SETKÁNÍ POKRAČUJTE PROSÍM PŘES PŘIHLÁŠNÍ NA AKCI.


Přihlásit se na akci