TEMATICKÉ SETKÁNÍ - "Kybernetická bezpečnost a zadávání veřejných zakázek“

16.04.2025 14:00 - 16.04.2025 17:30
Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

Ve středu 16. dubna 2025 pro Vás pořádáme další Tematické setkání tentokrát věnované problematice kybernetické bezpečnosti při zadávání veřejných zakázek.

Pojďme společně čelit výzvám v oblasti zajištění kybernetické bezpečnosti a získejme jistotu, že naše veřejné zakázky zajišťují aktuální legislativní požadavky. Na setkání budou smutné novinky z právní úpravy (kybernetická bezpečnost, eGovernment cloud), a jejich dopad na zadávání veřejných zakázek. Nebudou chybět praktické příklady, rozhodovací praxe a dodavatelský pohled na tuto oblast.

Pozvání na Tematické setkání přijali Pavel Král z Národního úřadu pro kybernetickou bezpečnost, Helena Ulrychová z Digitální a informační agentury, Pavel Herman z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, David Mareš z advokátní kanceláře MT Legal, Josef Šetek z Centra pro regionální rozvoj České republiky a Jakub Karvánek ze společnosti FreeDivision sro

 

Tematické setkání se znovu vytvoří v: 

  • Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1
  • středa 16. dubna 2025
  • 14:00 - 17:30 hod . 

 

Certifikát o účasti na tematickém setkání  (v podobě) je účastníků vystaven na elektronické žádosti na e-mailu:  bendova@asociacevz.cz, po absolvování akce.

 

Akce se koná pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ing. Petra Kulhánka. 


Registrujte se, prosím, včas. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve.

Registraci lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. Pozdější zrušení či omluvu z účasti na akci bohužel není možné akceptovat. Děkujeme za pochopení.

 

Členové AVZ
     -  Akce se může zúčastnit vždy  až 6 účastníků za člena AVZ
     -  První účastník za člena AVZ má vstup do akce zdarma a každý další za účastnický poplatek 1.000,- Kč bez DPH.  (Počet účastníků je limitován kapacitou sálu). 

Nečlenové AVZ
     -  Akce se mohou zúčastnit vždy až 3 zástupci  jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky. 
     -  Vstupní poplatek pro nečleny činí 2.200 Kč bez DPH / 1 osobu


Nemůžete-li se zúčastnit osobně, můžete se přihlásit k účasti formou  živého videostreamu .

Videostream live je zpoplatněn:
     -  Členové AVZ 550,- Kč bez DPH/ 1 přístup
     -  Účastníci z řady nečlenů AVZ platí 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup

 

Záznam z tematického setkání je zpoplatněn částkou 1.000 Kč bez DPH / 1 přístup

 

Členové ARI mají v případě slevy z účasti 10 % nečlenského vstupního poplatku.  Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

 

Pro jednodušší registraci a potvrzení o provedených registracích doporučujeme přihlášení do členské sekce AVZ.