Prezentační a vzdělávací materiály

AVZ uspořádala VII. ročník letní konference

"Půl roku se zákonem o zadávání veřejných zakázek - jasno nebo skoro jasno?"

Konference se uskutečnila 15. června 2017 v Erbia Congress Centru (Hvězdova 1716/2b, Praha 4).

 

AVZ uspořádala tematické setkání
 "Povinná elektronická komunikace v zadávacím řízení dle ZZVZ" 
 Problematikou provedli JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler / Ing. Stanislav Bogdanov (MMR ČR), Ing. Ondřej Ječný (MV ČR), Ing. Pavel Antonín Eger / Ing. Jan Hrádek (Tender systems s.r.o.), Mgr. Zdeněk Ruchař (Česká televize)
úterý 11. dubna 2017 od 14,00 h.
hotel Jurys Inn (Sokolovská 11, Praha 8)

AVZ uspořádala tematické setkání 
"Příprava a zpracování zadávací dokumentace dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění"
Problematikou Vás provedli Mgr. Tomáš Machurek a Mgr. Darja Kosmáková z advokátní kanceláře MT Legal, s.r.o.
čtvrtek 16. února 2017 od 14,00 h.
hotel Jurys Inn (Sokolovská 11, Praha 8)

AVZ uspořádala tematické setkání 
"Změny závazků ze smluv z pohledu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek"
Problematikou provedli Mgr. Adéla Havlová, LL.M., Mgr. Pavel Herman, Mgr. David Dvořák, LL.M., Ph.D. a JUDr. Lukáš Klee,Ph.D., LL.M., MBA.
úterý 29. listopadu 2016 od 14,00 h.
hotel Grandior Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

AVZ uspořádalo tematické setkání
 Nový zákon o zadávání veřejných zakázek, III. blok
 
Přednášející: Mgr. Adéla Havlová, LL.M., AK Havel, Holásek & Partners, Mgr. Pavel Herman, MMR ČR, a Mgr. Darja Kosmáková, MT Legal s.r.o., advokátní kancelář, Mgr. Jan Bakeš a Mgr. Dana Škeříková, Česká pošta, s.p., Ing. Pavel Antonín Eger, Tender Systems s.r.o. 
 
úterý 6. září 2016 od 13,00 h.
hotel Jurys Inn (Sokolovská 11, Praha 8)

AVZ uspořádala VI. ročník letní konference. zákon o zadávání Konference se konala 16. června 2016 v Erbia Congress Centru (Hvězdova 1716/2b, Praha 4).

Prezentace z konference naleznete níže.

Konference časopisu Veřejné zakázky v praxi

Nový zákon - registr smluv - elektronická identita - dopady do praxe

AVZ uspořádala tematické setkání
 Nový zákon o zadávání veřejných zakázek , II. blok
Problematikou provedli Mgr. Pavel Herman, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, a Mgr. Bohdan Dvořák, Český a moravský účetní dvůr
čtvrtek 5. května 2016 od 13,00 h.
hotel Jurys Inn (Sokolovská 11, Praha 8)

Kolik by mohla Česká republika ušetřit, kdyby více využívala centrálních nákupů? Jaké komodity je nejlepší nakupovat centrálně? Víte, že v jiných evropských zemích mohou ministerstva, ale i obce snadno objednávat například kancelářský nábytek nebo IT vybavení z katalogu nebo speciálního e-shopu, který spravuje centrální orgán pro hromadné veřejné zakázky?

Odpovědi na tyto otázky poskytl seminář na téma „Centrální zadávání - Evropská dobrá praxe a česká zkušenost", který zorganizovalo Zastoupení Evropské komise v České republice společně s rozpočtovým výborem Poslanecké sněmovny 29. dubna 2016.

Cílem semináře bylo představit osvědčené postupy centrálních nákupů ve vybraných státech EU a diskutovat o jejich možném přenosu do českého prostředí. Experti z Rakouska, Portugalska, Velké Británie a Slovenska vysvětlili, v čem spočívají výhody centrálního zadávání a dali i praktické návody, jak systém hromadného zadávání na centrální i obecní úrovni nastavit. Na semináři byla rovněž představena studie think-tanku Econlab, která zhodnotila dosavadní zkušenosti České republiky s centrálním zadáváním a navrhla řadu doporučení.

Podrobnosti vč. prezentací na: 

http://ec.europa.eu/ceskarepublika/news/160503_centralni_zadavani_cs.htm

 
Problematikou provedli Mgr. Tomáš Machurek, advokátní kancelář MT Legal s.r.o., Mgr. Adéla Havlová, LL.M., advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners a Ing. Martina Bufková Rychecká, společnost Compet Consult s.r.o.
úterý 29. března 2016 od 14,00 h.
hotel Jurys Inn (Sokolovská 11, Praha 8)

AVZ uspořádala tematické setkání
 Povinné uveřejňování smluv dle zákona o registru smluv a centrální registr smluv
Problematikou provedli Mgr. František Korbel, Ph.D., z advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners a Ing. Pavel Tesař, IT konzultant odboru eGovernmentu Ministerstva vnitra a Mgr. Martin Kraus, právník odboru eGovernmentu Ministerstva vnitra
čtvrtek 18. února 2016 od 14,00 h.
hotel Jurys Inn (Sokolovská 11, Praha 8)

Prezentace z tematického setkání "Aplikace sociálních podmínek a sociálních hodnotících kritérií v zadávání veřejných zakázek".

25. 11. 2015, Praha

Možnosti uplatňování sociálních podmínek ve veřejných zakázkách
Autor: Mgr. Alena Zieglerová, ředitelka odboru realizace programů ESF – adaptabilita a rovné příležitosti, MPSV ČR


Praktická aplikace sociálních podmínek a hodnotících kritérií
Autor: Mgr. Jiří Šimon, ředitel odboru pro veřejné zakázky Ministerstvo zemědělství ČR

Představení dosavadní praktických zkušeností se stanovením sociálních podmínek
Autoři:
Mgr. Jan Šmatera, Povodí Moravy, s.p.
Ing. Petra Francová, ředitelka P3 - People, Planet, Profit, o.p.s.
Ing. František Jirásek, vedoucí odd. veřejných zakázek, Město Most

 

AVZ uspořádala 8. ročník tradiční říjnové konference nazvané
Nová etapa v zadávání veřejných zakázek – revoluce v roce 2016, aneb taky co nového v elektronizaci, přezkumu a auditu 
ve dnech 8. - 9. října 2015 od 10,00 h.
Hotel Tereziánský dvůr (Jana Koziny 336, Hradec Králové)