Ve čtvrtek 25. dubna 2024 Vás zveme na tematické setkání věnované ustanovení § 46 ZZVZ – jeho aplikovatelnosti a limitům.

Kam až lze při využívání ustanovení § 46 ZZVZ, tedy objasňování údajů, dokladů, vzorků nebo modelů zajít? Co považujeme za objasnění a co za doplnění? A jaká objasnění a doplnění jsou z pohledu rozhodovací praxe ještě přípustná a jaká nikoliv? 

Na tyto a další související otázky odpoví naši přednášející Mgr. Markéta Adámková z Ministerstva pro místní rozvoj (MMR), Mgr. Michaela Machálková z AK Portos (dříve Císař, Češka, Smutný), Mgr. Ondrej Čurilla z AK Havel & Partners, a Mgr. Markéta Dlouhá z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). 

Jaké objasnění či doplnění lze vyžadovat tak, aby nevedlo ke změně nabídky? Vůči jakým subjektům je zadavatel oprávněn postup dle § 46 ZZVZ aplikovat, jak zajistit při objasňování nabídek rovnost mezi účastníky zadávacího řízení a je nutné odstraňovat všechny vady nabídky? Jaké je využití § 46 v souvislosti s kvalifikačními požadavky a požadavky na předmět plnění veřejné zakázky ve vztahu k hodnoceným údajům nebo položkovému rozpočtu?  

Dozvíte se na tematickém setkání, které se uskuteční v: 

  • Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1
  • čtvrtek 25. dubna 2024
  • 14:00 - 17:30 hod. 

Dotazy budete mít možnost pokládat přednášejícím v průběhu či závěru jejich příspěvků. Účastníci na livestreamu budou moci vznášet své dotazy v průběhu akce prostřednictvím on-line chatu. 

Předpokládaný program setkání: 

14:00 - 14:45 Právní rámec úpravy § 46 ZZVZ - Mgr. Markéta Adámková (MMR)  
14:45 - 15:30 Praktická aplikace ustanovení § 46 ZZVZ - kdy a jakým způsobem jej používat - Mgr. Michaela Machálková (AK Portos)
15:30 - 16:00 Coffeebreak
16:00 - 16:45 Záludnosti a rizika používání § 46 ZZVZ - Mgr. Ondrej Čurilla (Havel & Partners) 
16:45 - 17:30 Rozhodovací praxe ve vztahu k aplikaci § 46 ZZVZ - Mgr. Markéta Dlouhá (ÚOHS) 

Pořadatel si vyhrazuje právo změny programu. 

Certifikát o účasti na tematickém setkání (v elektronické podobě) bude účastníkům vystaven na požádání na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  

Registrujte se, prosím, včas, nejpozději však do 20. 4. 2024. V případě naplnění kapacity může být registrace účastníků ukončena dříve. 

Členové AVZ
Akce se může zúčastnit vždy až 6 účastníků za člena AVZ. 
První účastník za člena AVZ má vstup na akci zdarma a každý další za účastnický poplatek 1000,- Kč bez DPH. (Počet účastníků je limitován kapacitou sálu). 

Nečlenové AVZ
Akce se mohou účastnit vždy až 2 zástupci jedné organizace / firmy / samostatně hospodařící organizační složky. 
Vstupní poplatek pro nečleny činí 2200 Kč bez DPH / 1 osobu


Nemůžete-li se akce zúčastnit osobně, můžete se zaregistrovat k účasti formou
videostream live.

Videostream live je zpoplatněn:
Členové AVZ 550,- Kč bez DPH/ 1 přístup
Účastníci z řad nečlenů AVZ platí 1000 Kč bez DPH / 1 přístup

Po skončení akce bude všem účastníkům nejpozději následující pracovní den zaslán záznam setkání.


Členové ARI mají v případě jakékoliv formy účasti 10 % slevu z nečlenského vstupního poplatku. Pro využití slevy je třeba do přihlášky uvést skutečnost, že jste členem ARI.

Přihláška na akci AVZ /příp. její livestream

Přihláška je platná pouze v případě, že se Vám po jejím odeslání zobrazí zpráva o úspěšné registraci a na Vámi zadaný email přijde potvrzení o přijetí Vašich údajů. V případě problémů pište na asociacevz@asociacevz.cz.  Fakturu (daňový doklad) obdržíte na Vámi zadaný email; přejete-li si ji zaslat jiným způsobem, uveďte to prosím do poznámky. 

Kontaktní osoba

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Fakturační údaje

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Doporučení a jiné informace

Invalid Input

Účastníci

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Vaše registrace je platná po obdržení potvrzovacího e-mailu. Účastnický poplatek lze uhradit pouze převodem na účet č. 510 333 999/2700 (UniCredit Bank). Registraci pro videostream lze zrušit nejpozději 4 pracovní dny před konáním akce. K pozdějším zrušením a omluvám z účasti na akci se nepřihlíží.

V případě registrace na live-stream Vám bude 1 pracovní den před akcí zaslán odkaz, jehož prostřednictvím můžete sledovat tematické setkání online. Technické podmínky pro správnou funkci videostream Vám zašleme v textu potvrzovacího e-mailu.