S praktickými řešeními dané problematiky seznámili Mgr. Tomáš Machurek, MT Legal s.r.o. , a JUDr. Csaba Csorba z HAVEL & PARTNERS , Mgr. Bc. Jana Dubcová, ředitelka Centrálního nákupu Plzeňského kraje, Ing. Pavel Antonín Eger z Tender systems s.r.o.
Význam centrálního nakupování, jakož i dynamických nákupních systémů s tlakem na uplatňování principů 3E (hospodárnosti, efektivity a účelnosti) roste a bude větší i s ohledem na připravovanou novelu ZZVZ, v níž dojde k úpravě konceptu nákupu zboží s proměnlivou cenou dle § 19 odst. 3 ZZVZ. Účastníkům, kteří se akce zúčastnili mj. též online, byl představen proces zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému (DNS) s ohledem na jeho specifika, jakož i problematické aspekty a dosavadní rozhodovací praxi. Dále byl prezentován příklad centrálního nakupování na úrovni kraje a způsob použití elektronického katalogu v zadávacím řízení.
Akce byla uspořádána v souladu s opatřeními a hygienickými pravidly vydanými Ministerstvem zdravotnictví ČR (dále jen "MZ").